Tuesday 8 December 2015

anneyeong haseyo ... !!


name dia Mika .. Kakak dia sofiah ... 
yang depan tu Mika dan yang belakang tu baru la Sofiah...
First time masok keje .. aku ingat yang belakang tu lelaki rupenye FEREMFUAN ok ...
bukan aku je yang ingt si Sofiah ni lelaki rupenye yang keje jage kiosk sume ingt dye lelaki ... ahhahahhaa
kesian laaa...sebab Mummy Sofiah potong rambut dye mcm tu ...
Tak memasal je ....



Mika ....
Mika baik budaknya ... tak banyak ragam ... kadang-kadang kalau parents dorang sibuk ... Dua ketul ni mesti anta kat aku ... Dengan tiba-tiba aku pon buat part time tanpe gaji jage 2 ketul ni ... 
Sebab kenape aku tak kisah sebab si Mika ni punye la comel macam anak Korea sebab tu la sume orang geram dgn dye ... Dengan mata dye yang sepet tu buat aku lagi geram ...
sebulan aku kat sane selalu la jugak jage dye ... until one day aku ajar dye how to make high 5... ahhahaha lepas tu mummy dye tekejut sebab dye da pandai ..
well hasil didikan aku mengasuh tak berbayar tu jd la ...
sebab sayang kat dye kan ... 

gila tak sayang kalau da rupe dye mcm ni ...
ini kalau org nk culik ni memang tak menyesal ...
da la dye ni tak takut orang ...
comel pulak too..



da dekat 2 minggu da tak jumpe sejujurnye aku rindu anak angkat aku ni ...
mummy rindu mika sangt2 bile la nak jumpe mika ni ...
mesti nanti sombong ...
mummy rindu alaaaaa.....


No comments:

Post a Comment