Friday 19 April 2013

mane KAWAN aku yang dulu :(

sedih..
satu perasaan yang tak bole nak digambarkan dengan perkataan...
BEST FRENZ yang sangat dipercayai ..
tak sangke da tak boleh nak jadi BEST FRENZ lagi..
ape gune sume ini kalau tiada unsur keikhlasan dalam PERSAHABATAn..
yang lebih menyakitkan HATI lagi sahabat sendiri sentiasa saja pandang NEGATIFNYA diri ini...

AKIM...
kawan yang ANA sangat percaya ..
sahabat yang paling tahu tentang ANA..
sahabat ANA ..
suka duka bersama...
tidak ANA sangka hari ini dye bole mengeLUARKAN perkataan yang paling ANA benci sangat-ii adalah SOMBONG ..
hidup kami ber" BEZA "
AKIM seorang student .. and ANA seorang worker ok,,
masa kami mane same.. di saat dye free ANA la yang akan hilang curik masa berkerje..
senang-ii cakap ANA sombong...
yeah !! memang ANA marah..
AKIM tak tahu macam mane edop ANA yang sekarang..
hidup ANA PACK... sangat PADAT ...
tiada sedikit ruang pon untuk ANA bersuka RIA ..

ape tanggungjawab seorang sahabat yang dulu sangat rapat dengan kita
hilang tanpe disuruh...
tinggal seorang kawan yang tergapai-gapai dan akhirnye ditinggalkan macam too jer..
too ker kawan..
ANA ingat selame kita berkawan.. AKIM tahu kesemuanye tentang ANA..
rupenye sampai sekarang AKIM masih tak tahu nak menjaga hati seorang sahabat..
ANA pentingkan diri ker..
bukan ANA tak de contact AKIM tp respon dari AKIM..
sangat mengecewekan..

in that case..
ANA rasa tak de kawan pon tak per..
ape perlu ada kawan yang fikir kan kebahagiaan diri sendiri..
kawan...
macam da tak de erti da..
betul la..
" KAWAN mase senang sangat MUDAH untuk dimiliki ... KAWAN mase susah masing-ii ade hal sendiri "
ANA pilih untuk tidak ade kawan..lagi BAGUS..
susah ANA sorang senang ANA sorang .. tak payah nak share..
ANA tak tahu mane ERTI PERSAHABATAN yang dulu..
sorry la ..
i prefer untuk senyap dan lenyap dari pandangan mate sume orang...
HATI ORANG SENTYASE KITE NAK JAGE < HATI SENDIRI TERGURIS TERHIRIS TAK DE SAPE AMIK TAHU !!!
ADIL KER???
kite manusia fikir kan untuk sejenak waktu..

kat mane salah ANA ..
macam ni ker kawan .. :'(
sedih aku biler kaw kate aku sombong...
selame ni ade kaw ingat aku..
kaw lupe pada aku la kawan..
kaw nak cakap aku sombong..
kaw tak sombong ker..
jangan letak kn salah sume pada aku kawan...
kaw kawan aku,.,,
patot yer kaw tanye mane aku ade selame nih..
ape aku buat..
aku gembire ke tak..
ni ker AKIM yang aku kenal dulu..
aku rasa sekarang nih aku da tak kenal kaw AKIM
kaw bukan kawan AKU LAGI.

1 comment:

  1. ana . akim minta maaf . . bukan niat akim nak buat ana marah . akim cuma bergurau . tak sangka ana marah sangat kat akim . :'( akim tau akim tak bole jdi sahabat ana lagi . mcm yg ana bru luah kan kat atas . :'( pedih hati bila baca benda ni . akim minta maaf sangat2. i love you sahabat . :') assalamualaikum .

    ReplyDelete